Новини‎ > ‎

Психолого-педагогічний консиліум з наступності

опубліковано 28 черв. 2020 р., 16:16 Олександр Григорович Григоренко

        23 листопада 2016 року на базі нашої школи пройшов щорічний традиційний психолого-педагогічний консиліум з наступності.

        Педагоги школи та дитячих навчальних закладів мали можливість обговорити зміні в навчальних програмах початкової ланки, обмінялися думками, зустрілися з першокласниками та поділилися планами на майбутнє щодо подальшої співпраці.
        Реалізація принципу безперервності освіти має починатися із забезпечення наступності між першими її сходинками – дошкільною і початковою ланками. Забезпечення наступності та взаємодії між дошкільною та початковою освітою утворює простір для реалізації в педагогічному процесі дошкільного навчального закладу та початкової школи єдиної, динамічної та перспективної системи, спрямованої на розвиток, виховання і навчання старших дошкільників і молодших школярів. Саме тому сучасні тенденції розвитку дошкільної і початкової ланок освіти мають багато спільного, зокрема передбачають орієнтацію на особливості дитини, створення сприятливих умов для формування в неї належної спрямованості, самосвідомості, позитивної самооцінки, самоповаги та шанобливого ставлення до тих, хто їх оточує, конструктивних мотивів поведінки, нахилів,потреб, характеру, пізнавальних інтересів, психічних процесів тощо.
25.11.2016

Comments