Інклюзивна освіта
Нормативно–правова база інклюзивної форми навчання
ЗМІНИ, що вносяться до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957. Переглянути
ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти (постанова Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957). Переглянути
Лист МОН України від 06.09.2022 № 1/10258 "Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році"
Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушенням інтелектуального розвитку. Наказ МОН від 02.07.2019р. №917. Переглянути
Типова освітня програма для учнів 2-го класу з порушеннями інтелектуального розвитку. Додаток до наказу МОН від 02.07.2019 № 917. Переглянути
Деякі питання щодо створення у 2019/2020 н. р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок. Лист МОН №1/9-414 від 27.06.2019. Переглянути
Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019-2020 н.р. Лист МОН № 1/9-498 від 05.08.2019. Переглянути
Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019-2020 н.р. Лист № 1/9-409 від 26.06.2019. Переглянути
Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 № 627. (зміни до типового плану) Наказ МОН від 10.06.2019 № 808. Переглянути
Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2019 році. Постанова КМУ від 27 лютого 2019 р. № 129. Переглянути
Про встановлення строку навчання у загальноосвітніх навчальних закладах для дітей з особливими освітніми потребами. Постанова КМУ від 21.08.2019 № 773. Переглянути
Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. Постанова КМУ від 10.04.2019 № 530. Переглянути
Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти. Постанова КМУ від 21.08.2019 № 779. Переглянути
Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах вищої освіти. Постанова КМУ від 10.07. 2019 № 635. Переглянути.
Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Постанова КМУ від 10.07. 2019 № 636. Переглянути
Наказ МОН України від 08.06.2018 № 609 «Про затвердження примірного положення про команду психолого–педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти та дошкільної освіти». Переглянути
Лист МОН України від 15.06.2022 № 1/6435-22 «Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами». Переглянути
Лист МОН № 1/11479-23 від 03.08.2023 "Про методичні рекомендації "Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації". Переглянути
Лист МОН України від 31.08.2023 № 1/13094-23 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023-2024 навчальному році». Переглянути
Лист Директорату дошкульної та інклюзивної освіти МОН України від 03.09.2024 № 1/10258-22 "Про організацію освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами у 2024/2025 навчальному році". Переглянути
Планування та здійснення освітнього процесу з дітьми, які мають особливі освітні потреби
Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019-2020 н.р. Лист МОН № 1/9-498 від 05.08.2019 Переглянути
Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами (V-X класи). Наказ МОН України від 12.06.2018 року № 627 (зі змінами внесеними наказом МОН України від 12.06.2019 року № 808). Переглянути
Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами (XI–XII класи). Наказ МОН України від 21.06.2018 року № 668 Переглянути
Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами (ІІІ-ІV класи). Наказ МОН України від 25.06.2018 року № 693 (зі змінами внесеними наказом МОН України від 04.09.2018 року № 968). Переглянути
Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами. (І-ІІ класи). Наказ МОН України від 26.07.2018 року № 814 (зі змінами внесеними наказом МОН України від 16.08.2018 року № 917). Переглянути
Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями. Наказ МОН України від 26.07.2018 року № 816. Переглянути
Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти для учнів 2 класів з порушеннями інтелектуального розвитку. Наказ МОН України від 02.07.2019 року № 917. Переглянути
Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018/2019 навчальному році. Лист МОН України №1/9-485 від 06.08.2018. Переглянути
Особливості організації інклюзивного навчання
Як організувати інклюзивне навчання Переглянути
Порядок проведення комплексної оцінки Переглянути
Виписка з історії розвитку дитини Переглянути
Інформація про умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Створення умов для навчання осіб з особливими освітніми потребами забезпечується відповідно до статті 19, статті 20 Закону України «Про освіту». У зв’язку з тим, що будівля закладу була пущена в експлуатацію у 1966 році, в закладі частково створені умови доступності, що визначені Ліцензійними умовами провадження освітньої діяльності, затвердженими постановою КМУ від 30.12.2015 №1187 та Державними будівельними нормами України. Будинки і споруди закладів освіти. ДБН В.2.2.- 3:2018 (п 6.66-6.92 – організація інклюзивного навчання).
Тому, в закладі наявні умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами без фізичних і сенсорних порушень.
На допомогу батькам
Гід з інклюзивної освіти для батьків: що таке ІРЦ і як до них звернутись, інклюзія від дошкілля до вишів Переглянути
Путівник для батьків дітей з особливими потребами Переглянути
Інформаційна кампанія «Що таке аутизм» Переглянути
На допомогу вчителям
Методичні рекомендації для вчителів, асистентів учителів, соціальних педагогів, які працюють з дітьми з особливими потребами в умовах загальноосвітніх навчальних закладів, батьків Переглянути
Особливості психофізичного розвитку дитини з ООП Переглянути